(Android/iOS) Off The Road - OTR Open World Driving koder for uendelige primogems
Feb 4, 2022 0:50:11 GMT -5
Post by rentcredinarli on Feb 4, 2022 0:50:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Syyyyyyyykkkkkkkkkkktttttt gøy
Godt spill lar meg bare ikke gjenopprette kjøp på min samsung galaxy s7 edge.
Dette spillet er flott, men for å tjene penger til å kjøpe biler, må vi gjøre boooooring-jobber. Som å transportere ved, stein osv.. Det er ikke også et åpent "verden"-spill fordi vi må kjøre på noen øyer og en lapp for devs: legg til risikable fjell og veier også. En rallyvei ville vært fint..
Det verste spillet som noen gang er spilt... Ingen tvil om at grafikken er bra, men du er den eneste på øya og ingen andre er rundt deg .... Jeg tror du burde ha laget spillet med et kart over en by og ikke en øy med trafisk, offentlig og til og med noe å ri på... Totalt sett er det et veldig dårlig spill....
spillet er ganske morsomt, elsker alle oppgavene å gjøre og flott grafikk og kjørefysikk.
Jeg elsker dette spillet, jeg liker grafikken og måten bilene beveger seg på. Skulle ønske jeg kunne rangere dette mer enn fem stjerner, men det kan jeg dessverre ikke.
Kjøretøyet du starter med er mindre kraftig enn en Prius. Det burde være nok til å hate spillet, men det er veldig vanskelig å låse opp andre kjøretøy og vil kreve 6+ timer med spilling. Dårlig. Ikke last ned.
Jeg liker det, men grunnen til at 3 stjerner er bilene er veldig dyre den billigste bilen er jeg antar 40k, vær så snill å fikse det og jeg lover at jeg skal fikse anmeldelsen min 😊
Alt er flott! Jeg gir den en lav vurdering på grunn av pengene som kreves for å nyte den! Få bare 1 kjøretøy, men likevel erter alle disse kjøretøyene som koster penger over hele kartet deg
Best terrengkjøring
Vi har oppdatert off the road dette spillet så fint er bra
Et verste spill gjør det ikke når jeg åpner en helikopter eller lastebil, det ber om abonnement og kontrollene er verste
Jeg vil gi spillet 5 stjerner hvis du kan legge til noen malingsjobber og modifikasjoner til bilene dine, for eksempel løftesett tilpassbare dekk og felger større eller mindre og mer visuelle skikker til turene dine eneste som mangler i spillet, og den nye oppdateringen fikk helikoptrene til å kjøre verste at de ikke engang beveger seg lenger kontrollene er verste, vennligst fiks dette og legg til flere kart og tilpasninger til kjøretøyene
Det er favorittspillet mitt...for mange andre siden har jeg slettet dette spillet...i dag kommer dette spillet tilbake nedlastet...grafikken er så fantastisk at jeg liker det så du kan laste ned dette spillet og nyte det...🥀🥀☺️ 😊😉
Kjøretøykostnadene er svært høye og det er svært sjelden å få gode kjøretøy, og når du reiser til en ny verden må du igjen kjøpe alle de samme tingene igjen som du har kjøpt i din forrige verden. Det er så ekkelt.
Dette hadde vært favorittspillet mitt hvis det bare var lettere å tjene penger og få biler, men det tar nesten et år å tjene 15 tusen dollar i dette spillet. Hvis dere kan gjøre noe for å gjøre det mye enklere å skaffe biler, er det fem stjerner for deg og dette spillet. Takk skal du ha
Urealistisk Bilbalanse alle billyder er ganske like. På statistikk er Educator bedre som VIP-bilen, men det er den ikke. Jeg føler meg dårlig ved å kaste bort 6€ i dag i spillet ditt. Kontrollene er forferdelige (ingen cruisekontroll / ingen mph/kmt / du trenger aldri en tankstopp men reparasjoner...) Alle kart er ganske fine, men de er like.
Spillet er ok. Hvis gasspedalen fortsetter å virke hvis du tar tommelen og legger den tilbake, ville det vært kjempebra
Bra jobbet med oppdateringen, men prøv å legge til global flerspiller i stedet for lokal, og hvis mulig vil tilpassbar suspensjon være en god funksjon å legge til. Men for guds skyld, bruk et bedre girkassesystem med faktiske individuelle gir, eller i det minste gjør giringen tilpassbar for alle kjøretøyene. Et lite bykart ville også vært en kul ting å se.
For meg er dette spillet fantastisk, fysikken og kollisjonsdetaljene på bilen er nær realistiske for ikke å snakke om at du kan spille det offline. Kanskje problemet mitt er at bilene på en eller annen måte er vanskelige å få tak i og de fleste krever penger. Men det er forståelig siden spillet er et mesterverk. Ser positivt frem til den fremtidige tilstanden og oppdateringer av dette spillet.
Som spillet, grafikk, gameplay, hadde grunnleggende kontroller, realistisk fysikk, men bilene er vanskelige å få, men flott spill
Kult spill, men kan du virkelig låse opp biler med penger? Må vi virkelig betale for å ha biler eller få fragmenter som er nesten umulige ting å gjøre? Hvor får jeg tak i disse 700 eller flere shards? Og i pakker har de bare noen få :/
Omg grafikk r gud lvl det er som Forza horizon 4 i PC og Xbox og off the road i Mobile!!!!!

flott
Disse spillene har ærlig talt pakket mye inn i det for et gratis spill, og selv om grindene tvinger deg til å bli en grinende dovendyr, er det fortsatt ganske underholdende. ingen anelse om hvordan jeg skal samle inn 300 enn si 2500 kort for et kjøretøy når det er minst 60 kjøretøy og du bare får 5 eller så kort for et kjøretøy om gangen (og det tar 8 timer). ville være verdt det for et engangskjøp på 6,99, til og med $12. Fangen er at du må hoste opp 6,99 hver måned hvis du vil prøve alle kjøretøyene "gratis"
Dette spillet er morsomt. elsker åpen kjøring. Fortsett det gode arbeidet. vil gjerne se flere nivåer. kanskje til og med en spøkelsesby med hopp over hus.
Jeg elsker virkelig dette spillet, men la spillerne gå ut av kjøretøyet og bruke de andre kjøretøyene også, takk DogByte
Det er et morsomt spill, men jeg synes pengebelønningene for løp og levering av stein/tømmer bør økes. Det blir kjedelig å måtte vente så lenge og å kjøre på de samme kartene og samle mynter til andre kart er irriterende. Kjøretøyer bør også bli bedre med oppgraderinger. Jeg vet at trekkraften faktisk aldri blir bedre, og kjøretøyer som klatrer store bakker i det virkelige liv er lunefulle i dette spillet. Kanskje du vil tenke på en oppdatering for å gjøre spillet morsomt i stedet for irriterende.
Jeg liker dette spillet, men jeg liker ikke det faktum at beholdningen er så liten!
Veldig imponerende fysikkmotor og kjøring. Men jo mer jeg spiller, jo mer frustrerer betalingsstrukturen meg. Hvis dette kom ut på datamaskinen for $20 uten kortpakker og smertefull progresjon, ville jeg ikke vike. Men en abonnementsbasert tjeneste som også koster oppover $10 for nye biler, er bare en åpenbar rip off.
Jeg elsker dette spillet! Men vær så snill å gjøre helikoptrene billigere.

Dette spillet krever mye arbeid du kan avansere med mindre du husker at jeg liker å spille spillet, men jeg er i ferd med å slette det på grunn av ingen fremskritt og nivåer, og jeg kan ikke bruke helikoptre er fly fordi jeg ikke har $40 000
Det kan være underholdende. Spillet blir stadig bedre med hver oppdatering